“Empantanegat en sa pròpia llauna”

  • “Empantanegat en sa pròpia llauna”

     

    Diumenge en Víctor Amela va publicar a La Vanguardia un article (“El millor expresident”) on parlava de cal Vespre a La2 i on es referia a un servidor com a tertulià “empantanegat en la seva pròpia llauna”. Boníssim. En vam comentar la jugada via Twitter, on vaig fer tres apunts al Víctor sobre l’article i servidor:

    1. La pregunta que en Xavi Díaz feia insistentment vaig ser l’únic a taula que la va contestar.

    2. Jo mirava de parlar força perquè dels 4 analistes era l’únic que defensava el dret a decidir i cia. Estava en un clar 3 contra 1 i calia obrir-s’hi espai.

    i 3. És “Albert Rivera”, no “Antonio Rivera”, com escriu n’Amela a la columna.

    “Nans de la impremta!!!”, va contestar-me en Víctor. I també “precisions anotades”, amb un bon encaix en la línia del de servidor amb l’article. Perquè sí: tot el dia xerrant i analitzant tothom… i només faltaria que els altres no es poguessin posar amb naltros (que d’altra banda, per exemple a Twitter, constantment que t’hi trobes).

    Bon Nadal. Tots som canallesca! ;)